Számlanyitás

Online számlanyitás
...
Az online számlanyitás folyamatát Ügyfeleink kényelmesen lebonyolíthatják a https://alapforgalmazo.hu/online-alapok/regisztracio weboldalon keresztül.

Regisztráció
A számlanyitás egy egyszerű regisztrációval kezdődik, amihez az alábbi adatok megadására van szükség:

Magánszemély esetén:

  • Név
  • Állampolgárság
  • Születési idő
  • Lakcím
  • E-mail cím
  • Mobiltelefonszám

Jogi személy esetén:

  • Cégnév
  • Cég székhelye
  • Illetőség (magyar vagy külföldi)
  • Cég képviseletében eljáró személy neve
  • Cég képviseletében eljáró személy születési ideje
  • Cég képviseletében eljáró személy mobiltelefonszáma

A regisztrációs felület részletes útmutatást ad leendő ügyfeleinknek a regisztráció további menetéről.

https://alapforgalmazo.hu/online-alapok/regisztracio

Számlanyitáshoz szükséges dokumentumok
A Regisztrációval egy időben szükséges csatolni a számlanyitáshoz szükséges személyes okmányok másolatát.

Magánszemély esetén:

  • Fényképes igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél)
  • Lakcímkártya
  • Adóazonosító kártya
  • Saját névre szóló bankszámlaszerződés vagy bankszámlakivonat (másolat)

Jogi személy esetén:

  • 30 napnál napnál frissebb hiteles cégkivonat
  • Aláírási címpéldány
  • Céget képviselő személy személyes okmányai (személyi igazolvány, lakcímkártya, adóazonosító kártya)

A Számlanyitás folyamatát a számlanyitási felületünkön folyamatosan nyomon követheti, és e-mailen keresztül tájékoztatjuk Önt a számlanyitás állapotáról, a további szükséges lépésekről.

https://alapforgalmazo.hu/online-alapok

A regisztrációs folyamat során az alábbi dokumentumok elektronikus kitöltése szükséges:

Formanyomtatványok magánszemélyek részére:

Formanyomtatványok jogi személyek részére:


Számlanyitás személyesen
...
Amennyiben személyesen kíván Társaságunknál számlát nyitni, úgy erre a Társaság székhelyén minden Banki munkanapon a Társaság üzleti óráiban van lehetősége.

A számlanyitáshoz szükséges eredeti okmányok

Magánszemély esetén:

  • Személyi igazolvány
  • Adóazonosító kártya
  • Lakcímkártya
  • Saját névre szóló bankszámlakivonat vagy bankszámlaszerződés (másolat)

Jogi személy esetén:

  • 30 napnál frissebb hiteles cégkivonat
  • Aláírási címpéldány
  • A cég képviselőjétől a fenti személyes iratok (személyi igazolvány, adóazonosító kártya, lakcímkártya)

Számlanyitáshoz szükséges formanyomtatványok

Formanyomtatványok magánszemélyek részére:

Formanyomtatványok jogi személyek részére: